NOVI XP6
Peugeot Motocycles, u suradnji sa Shercom, priprema svoj dugo očekivani povratak u segment motocikala s ručnim mjenjačem od 50 ccm, na zajedničkoj platformi koja će se proizvoditi u Francuskoj.
Peugeot Motocycles već desetljećima postavlja standarde zahvaljujući svojim legendarnim modelima koji su obilježili brojne generacije motociklista. Njegovi motocikli s mjenjačem postali su sinonim za slobodu i pristupačnost na dva kotača.
Na sajmu EICMA, Peugeot Motocycles ponovno potvrđuje svoju predanost ovoj bogatoj tradiciji, odgovarajući na stalnu potražnju zaljubljenika u jednostavnost i mehaničku pristupačnost dvotaktnih motora.
Očekivan početkom 2026. godine, ovaj povratak donosi nove modele inspirirane Peugeot nasljeđem, ali opremljene najsuvremenijim inovacijama, koji postavljaju nove standarde u kategoriji.
XP6 Supermotard, XP6 Supermotard R i XP6 Enduro R
Sva tri modela pokreće izdržljiv i snažan jednocilindrični dvotaktni Minarelli AM6 motor, koji isporučuje punu snagu putem Dell’Orto rasplinjača od 16 mm.
Šestbrzinski mjenjač omogućuje preciznu kontrolu isporuke snage i glatku prilagodbu svim uvjetima vožnje, dok tekućinsko hlađenje osigurava optimalnu temperaturu motora i pouzdanost čak i pri intenzivnoj upotrebi.
XP6 Supermotard
Model namijenjen mladim vozačima od 14 godina naviše (u Francuskoj), nudi uzbudljivo i ispunjavajuće prvo iskustvo na dva kotača.
Savršen je za urbanu vožnju ili vožnju cestom, a dizajnom inspiriranim trkaćim paddockima i modernom digitalnom instrument tablom donosi sportski karakter.
XP6 Supermotard opremljen je supermoto gumama, snažnim disk kočnicama (300 mm sprijeda) i racing okvirima, koji pojačavaju doživljaj vožnje.
XP6 Supermotard R
Ističe se žbičanim kotačima od 17 inča i obrnutom prednjom vilicom promjera 41 mm, što osigurava preciznost, čvrstoću i odličnu upravljivost na asfaltu.
XP6 Enduro R
Namijenjen je ljubiteljima terenaca, trail vožnje i avanture.
Opremljen je žbičanim kotačima (21 inč sprijeda i 18 inča straga), terenskim gumama, obrnutom prednjom vilicom (41 mm), dugim hodom ovjesa i povećanim razmakom od tla, prilagođenim zahtjevnim terenima.
Njegov dvotaktni motor omogućuje lako savladavanje prepreka i teških dionica, čineći ga idealnim za mlade početnike i vozače srednje razine koji žele otkriti svijet enduro vožnje.
Zajedno, ova tri modela postavljaju nove standarde za istraživanje motociklizma – bilo na asfaltu ili izvan njega.
PEUGEOT MOTOCYCLES GROUPE – EICMA 2025
NOVI XP6 – sažeto
-
Jednocilindrični dvotaktni motor Minarelli AM6
-
Živahno ubrzanje
-
Dell’Orto rasplinjač od 16 mm
-
Proizveden u Francuskoj
-
Dostupan početkom 2026. godine
-
3 verzije:
XP6 Supermotard
-
Racing okvir
-
Supermotard gume
-
Prednji disk kočnica 300 mm
XP6 Supermotard R
-
Žbičani kotači od 17 inča
-
Supermotard gume
-
Snažne disk kočnice (300 mm sprijeda)
-
Obrnuta prednja vilica
XP6 Enduro R
-
Žbičani kotači
-
21 inč sprijeda
-
18 inča straga
-
-
Terenske gume
-
Obrnuta prednja vilica (41 mm)




