26. veljače, novi identitet marke u skladu s kretanjem tržišta.

123 godine nakon što je osnovan, Peugeot Motocycles otkriva novi identitet marke, odražavajući njegov napredak i vizionarsku prirodu.

25. veljače 2021. Peugeot je predstavio novi logotip koji će uskoro zamijeniti trenutnu verziju koja se u posljednjih 11 godina koristila za njegova vozila, distribucijsku mrežu i komunikacije: štit s redizajnom amblematične lavlje glave.

Novi identitet, jer marka ulazi u novo doba.

2018. godine Peugeot Motocikli su predstavili svoju strategiju za budućnost. Plan je već je sadržavao pomak prema premium segmentu tržišta, počevši s povratkom imena "Peugeot Motocikli", fraze koja obuhvaća imidž marke. "Peugeot Motocikli" elegantan je francuski izraz koji odražava njegovu prestižnu francusku stručnost, dom na povijesnom mjestu tvrtke Mandeure u regiji Doubs i planove za proširenje asortimana proizvoda.

25. veljače 2021. označava novu fazu u razvoju marke. Novi logotip povezuje 210 godina povijesti Peugeota (123 za Peugeot motocikle), današnji svijet Peugeota i Peugeoto-ovu viziju budućnosti. Simbol pripadnosti i prepoznavanja, logotip ilustrira sve što marka predstavlja: prestiž, sigurnost, dugovječnost i naslijeđe. Jasno je dizajniran da traje.

Poput svog simbola lava, i Peugeot je marka karaktera, snage i instinkta. Novi štit također naglašava kako je marka i bezvremenska i univerzalna. Nova grafika spoj je povijesti i hipermoderne.

S ovim novim identitetom, marka Peugeot u svim svojim različitim oblicima spremna je osvojiti nova tržišta i ubrzati rast svog međunarodnog poslovanja, izvozeći jedinstvenu francusku ideju o stilu, znanju i načinu života.

Peugeot i Peugeot Motocikli započinju novo poglavlje u svojoj povijesti, stvarajući ekosustav marke koji ide daleko dalje od promjene logotipa. Najavljuje promjenu stava, novi način razmišljanja i novi način života.

Marka Peugeot prošla je kroz svaku vrstu revolucije - industrijsku, tehnološku, socijalnu, digitalnu i energetsku - i nastavlja ići u korak s vremenom. Prilagođava, predviđa promjene u društvu i ponašanju te vodi put do novih rješenja za mobilnost, bilo na dva, tri ili četiri kotača.

Odražavajući promjene u mobilnosti i gradskom životu

Danas je prioritet za Peugeot motocikle prihvatiti promjenjive stilove života i krajolike u gradovima nudeći širok izbor vozila koja zadovoljavaju svačije potrebe i koja su prilagođena svim ograničenjima. 2021., kao i 2020., Peugeot Motocikli podržavaju osobnu i kolektivnu sigurnost u vremenu bez presedana za javno zdravstvo svojom kampanjom ‘Ostani siguran, ostani slobodan’. Vozila na dva i tri kotača idealna su za osobnu mobilnost jer korisnicima jamče socijalno distanciranje, dok pomažu u zajednicama da postanu sigurnije smanjenjem okupljanja koja su neizbježna u javnom prijevozu.

Iza ovih inicijativa stoji nepromjenjivi cilj: osigurati visokokvalitetno iskustvo, tijekom i nakon putovanja skuterom, kako bi ljudi mogli uživati u najboljem od onoga što naši gradovi mogu ponuditi.

Marka Peugeot Motocycles je bezvremenska. Samostalno se inovira i uvijek će to učiniti.

Otkrijte novi identitet odmah!

pm 2021 2

 

O Peugeot motociklima

Peugeot Motocikli su povijesni igrač u motoriziranim dvokotačima i trotočkašima od 1898. godine. Sa sjedištem u Mandeureu u Doubsu (Francuska) od 1898. godine, tvrtka je danas prisutna u gotovo 70 zemalja svijeta i distribuira na više od 3.000 prodajnih mjesta. Peugeot Motocikli su u potpunom vlasništvu Mahindra Grupe. Vizionarska i stilski elegantna marka Peugeot Motocikli doseže daleko izvan svojih francuskih korijena jer nastoji pružiti uistinu Premium Urban Lifestyle Experience, kako bi njegovi kupci uživali u najboljem od onoga što gradski život nudi.